خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۵۱

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز کارگر گفت: توسعه پایدار و همه جانبه کشورها در گرو نگاه متعالی و انسانی به کارگران است.

به گزارش ایلنا،‌ اردشیر سعدمحمدی عنوان کرد: در گذار دوره های متمادی زندگی اجتماعی بشر، علیرغم وقوع رخدادها و تحولات بزرگ و پیشرفت های چشمگیر فن آوری در جوامع مختلف، نقش قشر کارگر همچنان بعنوان گرداننده محوری و اصلی چرخ های اقتصاد و تکامل جامعه، حیاتی و تأثیرگذار و تعیین کننده بوده و هست.

هیچ صنعتی بدون تکیه بر بازوی توانمند کارگر نمی تواند برپا بماند و گسترش رفاه و توسعه اقتصادی جوامع جز به مدد همراهی و تلاش این قشر زحمتکش ممکن نیست. در این میان، توسعه همه جانبه و پایدار کشورها تنها در صورتی میسر است که نگاه تصمیم گیران و مدیران جامعه به مقوله ی کار و کارگر نگاهی بر پایه ارزشهای متعالی و انسانی باشد. عدول از این نگاه، همواره فروپاشی و هبوط اجتماعی و اقتصادی ملت ها را درپی داشته است.

دین متعالی اسلام، کارگر را در رتبه مجاهد در راه خدا دانسته و کوتاهی در حق او را از بزرگترین گناهان کبیره شمرده است.

اینجانب، به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت، به تأسی از پیامبر مکرم اسلام بر دست کارگران کوشا و زحمتکش این مرز و بوم بوسه زده و توفیق روزافزون همه آنان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز