خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار ایلام مطرح کرد؛

کارگران باعث رشد و ترقی هر جامعه می‌ شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۴۴

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: کارگران باعث رشد و ترقی هر جامعه می‌‌شوند و مزدی که از مسیر تلاش آنان حاصل می‌شود ارزشمند ترین و پاک‌ترین روزی حلال است.

به گزارش ایلنا از ایلام، محمد سبحان حسنی در آیین گرامیداشت روز کارگر، گفت: ۱۴ هزار شهید کشور از قشر  زحمتکش و پُرتلاش کارگران هستند که از این تعداد ۵۰ نفر این شهدای کارگر از استان ایلام است.

وی افزود: ۱۴هزار شهید کارگر در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از حریم ولایت جان خود را تقدیم کردند که این نشانگر  ولایتمداری و علاقمندی کارگران زحمتکش به انقلاب و نظام است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به کارگران در کشور، گفت: معیشت، امنیت شغلی، ایمنی کار و رفاهیات، بهداشت و درمان و بیمه همواره از مطالبات کارگران است که بخشی از این مطالبات مورد توجه قرار گرفته و برطرف شده است.

حسنی  با اشاره به تلاش و اهتمام کارگران در کشور نیز خاطرنشان کرد:  به جامعه کارگری استان افتخار می کنیم چراکه نخبه های کارگر زیادی در حوزه صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه ها داریم که باید قدردان آنان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: کارگران باعث رشد و ترقی هر جامعه می‌ شوند و مزدی که از  مسیر تلاش آنان حاصل می شود ارزشمند ترین و پاک ترین روزی حلال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز