خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اتاق اصناف قزوین:

شاهد مافیای عکس‌های پرسنلی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۳۷

سخنگوی اتاق اصناف استان قزوین گفت: پشت عکس‌های پرسنلی مافیا نهفته است که ممکن است به این زودی زورمان به آن‌ها نرسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا پازوکی در مراسم آموزشی اتحادیه عکاسان و تجلیل از پیشکسوتان عکس که شامگاه روز گذشته برگزار شد، گفت: انتخابات اتاق اصناف ایران برگزار شد و برای امور اتحادیه‌ها پیگیری خواهیم داشت.

سخنگوی اتاق اصناف استان قزوین بیان کرد:  در استیضاح وزیر در مجلس همه از مافیا حرف می‌زدند، باید بگویم در حوزه فعالیت عکاسان هم مافیا وجود دارد؛ اما با اضافه شدن گروه جوان به اتاق اصناف امیدواریم  تلاش به جاهای بهتری برسد.

در این مراسم رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قزوین هم حضور داشت که در موارد مورد نیاز قول همکاری داد.

همچنین ساماندهی فعالیت عکاسان در فضای مجازی به علت فعالیت غیرمجاز افراد که کار را برای صنف عکاسان سخت کرده به عنوان مطالبه این اتحادیه مطرح شد.

در این دوره آموزشی که توسط اتحادیه عکاسان برگزار شده بود، اعضای اتحادیه در راستای ارتقای توانمندی اصول عکاسی و تصویربرداری را زیر نظر استاد شفیع خانی از عکاسان و فیلمسازان  باسابقه استان و کشور پشت سر گذاشته و مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز