خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد؛

میدان میوه و تره بار ارومیه به خارج از شهر منتقل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۰۶۶

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی گفت: برای کاهش بار ترافیکی و رفع مشکلات میدان میوه و تره‌بار ارومیه، انتقال این میدان به خارج از شهر باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در جلسه بررسی مشکلات و ساماندهی میدان میوه تره بار ارومیه، با اشاره به لزوم ساماندهی مشکلات میدان میوه و تره بار  برای پیشگیری از برخی جرایم و کوتاه کردن دست متخلفان از بازار میوه، اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع برخی جرایم و با توجه به وجود مشکلات عدیده‌ای که در میدان میوه و تره بار شهرستان ارومیه که منجر به بروز تصادفات شدید جانی و مالی و همچنین سوءاستفاده برخی افراد سودجو و خارج از صنف بارفروشان و نیز مشکلات ترافیکی موجود می‌شود، همکاری و همراهی مسئولان برای ساماندهی وضعیت موجود میدان میوه و تره بار ارومیه نیاز است.

وی افزود: رفع دغدغه‌های کسبه میدان و ساماندهی نقل و انتقال محصولات باغی و زراعی استان به ویژه در ماه‌های پیش رو که کشاورزی و زراعت استان رونق پیدا خواهد کرد، جزو موضوعاتی است که باید مدیران شهری و مسئولان مربوطه با جدیت پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی، عنوان کرد: از نظر ترافیکی، میدان میوه و تره بار ارومیه به خصوص از نظر کمبود فضای پارکینگ خودروهای کسبه و کامیون‌های باربر و فضای لازم برای بارانداز، مشکلات عدیده‌ای دارد که باید برای رفع آن‌ها تدبیر شود.

وی به انتقال میدان میوه و تره بار ارومیه به مکان خارج از شهر نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات عدیده میدان میوه و تره‌بار، انتقال این مرکز به خارج از شهر که سال‌ها قبل هم مورد تصویب قرار گرفته، ولی تاکنون عملیاتی نشده، باید توسط متولیان امر پیگیری و اجرایی شود.

عتباتی با اشاره به لزوم ورود جدی مدیران به رفع مشکلات میدان میوه و تره‌بار، ابراز داشت: عملیاتی کردن موضوع انتقال میدان میوه و تره‌بار به خارج از شهر پس از بازدید میدانی و تصویب محل مدنظر مدیریت شهری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات محل فعلی میدان میوه و تره بار، تملک زمین مجاور میدان میوه و تره بار با نظارت دادستانی در دستور کار قرار گیرد و برای ساماندهی افراد متخلف که با سوءاستفاده از خلأهای قانونی خارج از صنف در داخل میدان میوه و تره بار فعالیت می‌کنند، اقدامات فوری توسط مجموعه‌های متولی انجام پذیرفته و چنانچه تخلفی یا جرمی مشاهده شود، مراتب به دستگاه قضایی گزارش شود تا برخورد لازم انجام پذیرد.

در این جلسه معاون حقوق عامه دادستان مرکز آذربایجان‌ غربی مامور شد تا ماهانه یک مرتبه از میدان میوه و تره بار بازدید و اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز