خبرگزاری کار ایران

عملکرد ضعیف بانک های لرستان در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۱۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت : اقدامات بانک های استان در طرح نهضت ملی مسکن قابل قبول نیست و ادعا می‌کنند توانایی تامین منابع مالی را ندارند.

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند در جلسه بررسی وضعیت نهضت ملی مسکن در استان با بیان اینکه در صورت اعطای به موقع تسهیلات توسط بانک های عامل روند ساخت در نهضت ملی با شتاب بیش تری به پیش خواهد رفت ، اظهار داشت :برنامه مهم و اساسی مورد تاکید رییس‌جمهور رفع موانع پیش روی پروژه نهضت ملی مسکن است بنابراین باید تلاش کنیم تا شعار دولت مردمی را تحقق ببخشیم.

وی با اشاره به کمبود زمین در برخی از شهرستان ها برای پوشش کامل متقاضیان و ضرورت همکاری برای الحاق زمین های مورد نیاز به این طرح، ادامه داد: انتظار داریم در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور نیز روند الحاق زمین های مورد نیاز سریع تر انجام شود.

معاون استاندار تصریح کرد: با توجه به حضور نمایندگان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی در جلسه ی امروز، هماهنگی های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی افزود: ۴۵ درصد متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن لرستان در خرم‌آباد و دورود هستند و باتوجه به اینکه حدود ۶۰۰ هکتار اراضی ارتش در این ۲ شهرستان است چنانچه فرآیندها کوتاه شود ۸۰ درصد مشکلات برطرف خواهد شد.

دالوند بیان داشت :در برخی از شهرستان ها زمین الحاق شده و در انتظار آماده سازی است، ۱۸ هکتار در منطقه قاضی آباد خرم‌آباد الحاق شده اما پس از ۶ ماه همچنان در انتظار مجوز کارگروه شورای فنی عالی شهرسازی است همچنین یکهزار قطعه زمین در گذشته توسط سازمان زمین شهری خرم‌آباد به مردم واگذار شده است که اگر اقدامات لازم صورت نگیرد پس گرفته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تامین منابع مالی پروژه نهضت ملی مسکن از دو محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی صورت می گیرد.

 

 

 

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز