خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

شاهد تحمیل افراد نالایق به چرخه مدیریتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۷۰۹

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: گاهی مشاهده می‌کنیم که تشکیلات افراد نالایق را به چرخه مدیریتی تحمیل می‌کنند که این ظلم به مردم و نظام است. چرا که آثار حضور یک فرد نالایق برای مدت‌ها باقی می‌ماند، در واقع آفت تشکیلات انقلابی رفیق بازی است و اینکه عنوان شود چون فرد در تشکیلات ما قرار دارد، نسبت به فساد و ظلم او بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، غلامحسن اسلامی‌صدر در جلسه با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی قزوین با بیان اینکه دو مدل تشکیلات و حزب اسلامی و غربی داریم، اظهار کرد: تشکیلات غربی و اسلامی تفاوت‌های مختلفی دارند اما مهم ترین تفاوت این است که تشکیلات غربی بدون کسب قدرت معنا ندارد و این امر مقابل تشکیلات اسلامی قرار می‌گیرد و مرز باریکی است که باید به دقت مورد توجه قرار دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین ادامه داد: در مجموعه‌ تشکیلات سیاسی انقلابی و اسلامی اصل کسب قدرت نیست و به قدرت رسیدن صرفاً به منظور دفاع از مظلوم است.

وی افزود: اگر دفاع از مظلوم و دوری از طایفه گرایی و رفیق بازی را از تشکیلات انقلابی حذف کنیم، تشکیلات پوچ می‌شود به طوری که حتی کارکرد تشکیلات غربی را نیز پیدا نمی‌کند و به مرور زمان بدتر از تشکیلات غربی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز