خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پیگیری پرداخت معوقات معلمان خرید خدمات سیستان و بلوچستان/ میر عبدی : اگر وزارت آموزش و پرورش بپردازد ما هم حقوق شان را می دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۶۶۷

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت معوقات معلم های خرید خدمات به صورت کشوری است و اگر وزارت آموزش و پرورش ، پرداختی به استان داشته باشد، ما هم حق و حقوق نیروهای خرید خدمات مان را پرداخت خواهیم کرد .

حسینعلی میرعبدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این طرح، طرح خرید خدمات آموزشی است و پرداختی نیروهای این طرح باید مستقیم از وزارت خانه آموزش و پرورش انجام شود. عید نوروز موفق شدیم 2 ماه از معوقات معلم ها را پرداخت کنیم .

وی افزود: 8 سال است که وزارتخانه پرداختی های نیروهای خرید خدمات را بصورت بریده بریده پرداخت می کند و این افراد از ابتدای کار در جریان شرایط پرداختی هایشان بوده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: در برخی از موارد معلم های خرید خدمات 4 تا 6 ماه معوقات دارند اما در تلاشیم تا مشکلات معلم های خرید خدمات را از حل کنیم و این افراد تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: ما پیگیر مطالبات و حق و حقوق معلمان خرید خدمات هستیم و بی شک تمامی این افراد به حق و حقوقشان خواهند رسید.

با رفتن وزیر قبلی آموزش و پرورش و انتصاب سرپرست جدید برای وزارت خانه،  ممکن است این کار با کمی تاخیر انجام شود اما تا حصول نتیجه پیگیر خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: ما حدود 4 هزار و خوردی نیروی خرید خدمات داریم. بسیاری از نیروهای خرید خدمات در روستاها و حتی نقطه صفر مرزی هستند اما آموزش و پرورش از همان ابتدا به تمامی نیروهای خرید خدمات اعلام کرده که الزامی برای استخدام این افراد ندارد و در صورت نیاز از این افراد استفاده خواهد کرد و  خود این افراد شرایط را پذیرفته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز