خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جمع مردم اهواز‌‌‌؛ 

بکارگیری نیروی بومی در تمامی بخش ها بر غیر بومی الویت دارد / اگر لازم باشد برای رفع مشکلات ٧٠ بار به خوزستان سفر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۲۷۶

رئیس جمهور گفت: برخی‌ گفتند از زمان شروع دولت ٧ بار به استان خوزستان سفر کردید، در جواب باید می‌گویم اگر لازم باشد برای رفع مشکلات استان ٧٠ بار به خوزستان سفر می‌کنم و تا زمانی مشکلات این استان حل نشوند نمیتوانم آرام بگیرم.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه در دیدار مردمی با مردم شهرستان اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اظهار کرد: این استان در شهادت، ایتار، آزادگی و مقاومت در مقابل دشمنان نمونه است و دین خود را به اسلام ادا کرد. 

وی افزود: از مهم ترین ظرفیت های استان نیروی جوان، کارآمد و اثر گذاری است که می‌توانند نقش آفرین باشند به همین منظور در سال جاری ۶٠ هزار شغل که سهیمه خوزستان است دنبال خواهد شد. 

رئیس جمهور با بیان اینکه مسئله اشتغال از اولویت‌های این استان است، گفت: استاندار و مدیران تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال و فعالیت جوانان فراهم کنند و باید بکارگیری نیروی بومی بومی در تمامی بخش ها بر غیر بومی الویت داشته باشد.

رئیسی ادامه داد: برخی‌ گفتند از زمان شروع دولت ٧ بار به استان خوزستان سفر کردید، در جواب باید می‌گویم اگر لازم باشد برای رفع مشکلات استان ٧٠ بار به خوزستان سفر می‌کنم و تا زمانی مشکلات این استان حل نشوند نمیتوانم آرام بگیرم. 

وی با بیان اینکه کاری در یک سال و چندماه گذشته در حوزه فاصله‌ی انجام شده برابر است با ٣٠ سال گذشته، اضافه کرد: در استان عقب ماندگی هایی مانند مسئله فاضلاب داشته‌ایم، فاضلاب اهواز نباید وضعیت نامناسبی داشته باشد که مردم در اثر باران دچار مشکل شوند. 

رئیس جمهور تاکید کرد: در این دولت برنامه ما اجرای عدالت است فقر، تبعیض و تضاد زیبنده نظام اسلامی نیست و ماموریت مدیران مبارزه با فقر تضاد و تبعیض است. 

وی با اشاره به زمین و مسکن خوزستانی‌ها گفت: در خوزستان زمین کم نداریم؛ خوزستان با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند فقدان زمین و مسکن را برای خانواده های فاقد مسکن، زوج‌های جوان تامین کند.

رئیسی اضافه کرد :در اعطاء زمین و تسهیلات به جوانان مصمم هستیم و به قول خود پایبند هستیم.

انتهای پیام/
سعید رضائی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز