خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

۵۰۰۰ طرح اشتغال استان اصفهان آماده بررسی و نظارت میدانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۸۹

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: به گزارش کارشناسان و روسای ادارات ستادی، ۵۰۰۰ طرح اشتغال استان آماده بررسی و نظارت میدانی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، میثم مداحی اظهار داشت: رئیس جمهور در نشست مدیران ستادی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تنظیم‌گری و ایجاد هماهنگی با دستگاه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال به عنوان یکی از  ماموریت‌های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به درخواست رئیس دولت سیزدهم از این وزارتخانه برای تحقق عدالت در عرصه اشتغال تصریح کرد: ضروری است تا با همکاری شورای توسعه استان و فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی تعهد اشتغال موجود در طی مدت ۴۰ روز آینده رصد و اقدامات موثری برای تحقق اشتغال و توزیع عادلانه تسهیلات اشتغال صورت گیرد.

مداحی با توجه به نظرات کارشناسان اشتغال استان مبنی بر وجود برخی اشکالات در سامانه‌های رصد و سانار توصیه کرد: با ارتباط با کارشناسان‌حوزه اشتغال و فناوری اطلاعات وزارتخانه نسبت به رفع اشکالات سامانه‌ای استان اقدام شود.

مدیر کل استان اصفهان با اشاره به گزارش کارشناسان و روسای ادارات ستادی مبنی بر این که ۵۰۰۰ طرح اشتغال استان آماده بررسی و نظارت میدانی است تاکید کرد: قراردادهای نظارت باید از مطلوبیت لازم برخوردار باشد تا امکان افزایش طرف‌های قرارداد برای نظارت بر طرح‌های پیشنهادی اشتغال فراهم شود؛ هرچند ضروری است تا قرارداد افراد و دفاتر مشاوره، کارآفرینی و اشتغال آماده ارائه خدمات نظارت هرچه‌سریعتر منعقد و تکمیل شود تا عملیات نظارت بر طرح‌های اشتغال در اسرع وقت آغاز شود.

مداحی اضافه کرد: ضرورت دارد تا با توجه به مشکلات برگشت طرح‌ها به دلیل مغایرت تاریخ شروع به کار،  بازنگری مجدد در تعریف شغل و تاریخ شروع صورت بگیرد.

وی از معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خواست تا شخصا در کارگروه اشتغال شهرستان‌های پرجمعیت استان از جمله شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد و شاهین‌شهر شرکت و  بر روند رصد اشتغال این شهرستان‌ها نظارت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز