خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جشن احیا ۱۶۰ واحد تولیدی در خوزستان؛

چهار هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی در کشو احیا‌ شدند / در ساخت مسکن عقب ماندگی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۶۰

رئیسی جمهوری در جشن احیا ۱۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در خوزستان گفت: چهار هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در کشو احیا شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سید ابراهیم رئیسی امروز چهارشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه در جشن احیا ۱۶۰ واحد صنعتی و تولیدی اظهار کرد: امروز خوزستان نماد مقاومت و ایستادگی و داشتن احساس مسئولیت است.

وی از احیا چهار هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور خبرداد و گفت: از ۱۶۰ واحدی که امروز جشن احیا آن‌ها برگزار شده برخی تا ۱۰ سال تعطیل بودند و حالا برخی از آن‌ها تا ۱۷۰ نفر نیروی کار دارند.

وی افزود: هزاران‌ میلیارد تومان سرمایه مردم در این واحدها بی استفاده بود که با احیا آن‌ها توسط جوانان ایرانی برای هزاران نفر شغل ایجاد و محصولاتی نیز تولید می‌شود.

رئیس جمهوری عنوان کرد: بیکاری باعث رنج جوانان و مردم می‌شود و این رنج را باید به گنج تبدیل کنیم چرا که در کشور نیروی کار متخصص و جوان داریم و با فعال کردن این واحدها باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رئیسی ادامه داد: اگر تسهیلاتی وجود دارد باید در اختیار واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل قرار گیرد چرا که زیرساخت‌ها وجود دارد و هزینه کمتری برای احیا و اشتغال خواهد داشت.

وی ایجاد اشتغال را در راستای شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید دانست و گفت: در ساخت مسکن عقب ماندگی داریم که باید تلاشمان را در این حوزه بیشتر کنیم.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز