خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مدیران دستگاه‌های ارجایی در قبال حق معلمان مسئولند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۳۰

استاندار لرستان گفت: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی در قبال حق معلمان مسئول هستند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، عنوان کرد: همه ما به عنوان مسئول هم برای خود معلم و هم آنچه که نسبت به اجرای آن در قبال معلمان وظیفه داریم مسئولیم.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به تمرکز دشمنان در بدبین کردن نوجوانان و جوانان نسبت به نظام، توجه بیش تر به آموزش و تربیت بینشی جوانان علاوه بر تربیت علمی یک ضرورت است.

استاندار تاکید کرد: همه مسئولین در دستگاه های اجرایی باید نسبت به تکریم معلمان به ویژه در هفته معلم توجه ویژه داشته باشند.

زیویار گفت: ما برای یاد دادن سه عبارت داریم که شامل علم و یقین، عین و یقین و حق و یقین می‌باشند.

وی با بیان اینکه این سه عبارت در تمامی موارد صدق می‌کند، اظهار کرد: در این سه مقوله و در تمامی امورات آموزشی باید اقدام و رفت و برگشت داشته باشیم.

زیویار با اشاره به این که معلم مطلق خداوند و در تمامی صفات خداوند قابل احساس است، گفت: بعد از پروردگار عالم انبیا الهی بزرگترین معلمان تاریخ هستند.

وی تصریح کرد:  معلمی انبیا  تفاوت یاد دادن و یادگیری انسان کامل را برای بشریت نمایان می‌کند و تفاوت آموزش و پرورش بشر را با آموزش و پرورش الهی نشان می‌دهد. 

استاندار لرستان در ادامه بر اجرای برنامه های متنوع صداوسیما در هفته معلم و با موضوع قدر و منزلت مقام معلمان تأکید کرد.

زیویار عنوان کرد: در این هفته می‌بایست برای جایگاه والای معلمان شهید و معلمان ایثارگر برنامه های متنوعی تدوین شود.

به گزارش ایلنا اولین جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان در سالجاری با رویکرد برنامه‌های هفته  گرامیداشت مقام معلم و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیران کل امور اجتماعی و امور بانوان استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و برخی از اساتید و معلمان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز