خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

کتابخانه‌های عمومی در شناساندن قزوین به ایران تاثیرگذار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۹۷۵

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با اشاره به سابقه تاریخی استان قزوین گفت: کتابخانه‌های عمومی مملو از کتب ارزشمند تاریخی اجتماعی هستند که می‌توانند در شناساندن هرچه بهتر و دقیق‌تر استان تاریخی و کهن قزوین به عموم مردم ایران و حتی جهان، موثر باشند.

به گزارش ایلنا، فاطمه محمدبیگی در دیدار با رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه استان قزوین با اشاره به اهمیت همکاری دستگاه‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های اثرگذار فرهنگی اجتماعی، تصریح کرد: انجام موفقیت آمیز پروژه‌های مهم اجتماعی با همراهی و همدلی جمعی اتفاق می‌افتد که در این زمینه همراهی بنیاد ایران شناسی و کتابخانه‌های عمومی به عنوان مجموعه‌هایی که در نهایت هدفی مشترک یعنی دانش افزایی و ارتقای جایگاه فرهنگی ایران دارند می‌تواند موجب اتفاقاتی بی نظیر در این زمینه شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین عنوان کرد: کتابخانه‌ها با برگزاری نشست‌های جمع خوانی، معرفی کتاب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقات کتابخوانی و نقاشی و جلسات ادبی تاریخی، تاکنون اقداماتی هرچند کوچک در راستای افزایش شناخت مردم نسبت به تاریخ و ادب سرزمین کهن ایران انجام داده‌اند که امیدواریم با همکاری بنیاد ایران شناسی در ماه‌های آینده در این زمینه اقدامات بیشتر و موثرتری انجام دهیم.

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه استان قزوین هم در این دیدار با اشاره به قدمت کهن قزوین گفت: باتوجه به اینکه قزوین از قدمتی بسیار و آثار تاریخی ارزشمندی برخوردار است، شایسته است با همکاری تمامی مدیران و مسئولان گام‌هایی در راستای شناسایی هرچه بیشتر این استان به عموم مردم داشته باشیم و در این زمینه برنامه ریزی‌های مدونی صورت بگیرد.

سیده زهرا تقوی با تقدیر از نگاه فرهنگی و حمایتگرانه مدیرکل کتابخانه‌های استان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده با برگزاری برنامه‌های مشترک و مفید و سازنده، گام‌های بلندی در راستای ارتقای جایگاه استان قزوین در سطح داخلی و خارجی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز