خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد؛

حمایت از توسعه شهرک‌های صنعتی در استان‌ها / ایجاد واحدهای کارگاهی با مشارکت بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۸۷۴

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل گفت: از توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان‌ها حمایت می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی رسولیان در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: از توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان‌ها حمایت می‌شود تا با تامین زمین و زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران، به افزایش تولید و اشتغال کشور کمک شود.

وی گفت: در صورتی که اراضی مناسبی برای ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی معرفی شود، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این آمادگی را دارد تا پس از مطالعات امکان‌سنجی، نسبت به ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید اقدام کند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه از برنامه‌های این سازمان برای ایجاد واحدهای کارگاهی خبر داد و افزود: واحدهای کارگاهی کوچک نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه‌گذاری های خرد دارد که در این راستا، ایجاد واحدهای کارگاهی کوچک در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مورد تایید قرار گرفته و حتی احداث این کارگاه‌ها در برخی از استان ها با سرعت بسیار مناسبی در حال اجرایی شدن است.

رسولیان، اضافه کرد: بهترین راهکار ممکن برای ایجاد واحدهای کارگاهی، مشارکت با بخش خصوصی است که می توان در کمترین زمان ممکن، نسبت به ایجاد این کارگاه‌ها اقدام کرد.

وی، اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های استانی آن را در چارچوب قانون لازم الاجراء دانست و ادامه داد: موظف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر مبنای قانون هستیم و شرکت های استانی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید نهایت همکاری را با کارگروه‌های تسهیل استان‌ها انجام دهند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تاکنون اعتبارات مناسبی از محل کمک‌های سازمان به استان اردبیل تخصیص یافته که تلاش خواهیم کرد این اعتبارات نیز در سال جدید از وضعیت مناسبی برخوردار شود.

در این نشست، استاندار اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، رئیس سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در کنار جمعی از اعضای شورای اداری استان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز