خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اصفهان :

برای اقتصاد ایران دعا کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۹۳

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سیاست گذاری به سرمایه گذاری ثبات می‌دهد و سرمایه گذاری سبب تولید می‌شود که یکی از نتایج تولید مهار تورم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در افتتاح پروژه "نهضت جهادی فیبر نوری مخابرات ایران"(نجما) در استان اصفهان مجید سلطانی  گفت: ما باید به مردم خدمت دهیم و مردم باید از ما خدمت بخواهند؛ زیرا آنچه که موجود است با درصد توان تولید مان فاصله دارد.

وی با بیان اینکه ما نمی توانیم از روندهای جهانی عقب بمانیم ادامه داد: کشورهای کوچک همسایه ایران توسعه و رشد خود را با ICT هدفگذاری کرده اند، در حالی که ما چنین شرایطی نداریم. اقتصاد دیجیتال باید هدف گذاری شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: رسالت شرکت مخابرات رشد، فراگیر  بودن، پایداری، همکاری و نوآور بودن، کاهش شکاف دیجیتال و فراهم آوری دستری پهنای باند است.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک به 5 هزارمیلیاردتومان پیش بینی مالی جهت توسعه و راه اندازی فیبر نوری استان اصفهان است و سایر استان ها نیز باید درخواست کرده و به این کار سرعت دهند.

سلطانی با اشاره به اینکه 184234 کیلومتر فیبرو نوری در کشور داریم گفت: ظرفیت شرکت مخابرات چندین برابر ظرفیت موجود و 9150  کیلومتر هدف گذاری ما برای سال 1402 است.

وی یادآور شد: اگر برای مردم اعتماد سازی شود، سرمایه خود را برای سرمایه گذاری می آورند. شرکت مخابرات نیز فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و هدف گذاری اقتصاد دیجیتال است.

مدیرعامل شرکت مخابرات اضافه کرد: ما جزو معدود شرکت هایی هستیم که در این زمینه مطالعه کرده و نمودار ماتریسی سرمایه گذاری و تولید را رسم کرده ایم.

وی در پایان اذعان داشت: برای اقتصاد ایران دعا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز