خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون تنیس:

تعداد مربیان تنیس کشور افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۸۵

رئیس فدراسیون تنیس گفت: در راستای رشد و دانش افزایی ورزشکاران رشته تنیس به آموزش مربیان توجه داریم و از چند سال گذشته برای افزایش عداد مربیان برنامه ریزی شده و سعی داریم تعداد مربیان دوبرابر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود عزیزی در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس خاکی استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: در رشته تنیس در سه رده سنی زیر 12 تا 16 سال عملرد خوبی داشته‌ایم اما در رده سنی 18 سال توقف کرده‌ایم، به طوری که انگار یک سقف شیشه‌ای در این ورزش ایجاد شده و شکستن آن به عزم و اراده جدی نیاز دارد.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: در اعزام باشگاه‌ها هم به دلیل مشکلات ارزی با چالش مواجه هشتیم و گاهی شاهد اعزام خانوادگی با هزینه‌های شخصی هستیم.

وی با بیان اینکه در وزش تنیس تفکر باشگاهی وجود ندارد، گفت: به دلیل این نقص در ورزش آماتوری متوقف شده و برای ارتقای جایگاه در رده‌های سنی باید تلاش کنیم.

این مسئول تاکید کرد: در فدراسیون از برگزاری رقابت‌های ورزشی در راستای توسعه و ارتقای این رشته حمایت می‌کنیم و تاکید داریم در تمام استان‌ها مسابقات 50 و 100 امتیازی داشته باشیم.

عزیزی اظهار کرد: مسابقات قزاقستان و دیویس کاپ سریلانکا از رقابت‌های پیش رو هستند که اعزام بازیکن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: درحال حاضر هشت بازیکن دارای رنکینگ هستند که این وضعیت قابل ارتقا است و به دنبال ارتقای جایگاه تنیس کشور هستیم و در این راستا برای مسابقات قزاقستان از مربیان خوب استفاده می‌کنیم.

در این مجمع انتخاباتی محمدرضا علیمی به عنوان رئیس هیأت تنیس خاکی استان قزوین انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز