خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون-خان خمیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۹۱۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا راستیار با بیان اینکه عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس آغاز گردیده گفت : در راستای افزایش ایمنی در تردد 7 کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال تعریض و بهسازی میگردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود به دلیل تردد بالا در این محور در روزهای تعطیل و آخر هفته که به دلیل وجود

باغات می باشد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به انجام مطالعات فنی برای تعریض و بهسازی این مسیر اقدام نمود و پس از طی تشریفات قانونی پیمانکار آن را انتخاب نمود تا 7 کیلومتر این از این محور تعریض و بهسازی گردد.

راستیار هم چنین خطرنشان کرد: عرض این محور هم اکنون 7 متر است که قرار است به بیش از 21 متر تعریض گردد و به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک برود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به مشخصات این پروژه نیز اشاره کرد و گفت : بیش از 179 هزار مترمکعب خاکبرداری، 116 هزار متر مربع تسطیح بستر ، 57 هزار متر مکعب خاکریزی از جمله مشخصات فنی پروژه تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در پایان یادآور ساخت : مدت زمان اجرای این پروژه یک سال می باشد که در صورت تزریق مناسب اعتبار امیدواریم در زمان کوتاهتر مقرر به بهره برداری برسد و آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای باشد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز