خبرگزاری کار ایران

مسابقات فینال فوتسال جام رمضان در بوئین زهرا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۷۳۳

مسابقات فینال فوتسال جام رمضان در شهرستان بوئین زهرا با قهرمانی تیم عقاب سراوجین به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسابقه فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان بوئین زهرا با حضور جمعی از مسئولین، پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی تختی شهر بوئین زهرا برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها که با حضور پرشور ورزش دوستان در ۲۷ شب در ماه مبارک رمضان برگزار شد، ۲۶ تیم در ۳ رده سنی (نونهالان، پیشکسوتان و آزاد) حضور داشتند که در مسابقه فینال رده سنی آزاد، تیم عقاب سراوجین موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم پردازشگر بوئین زهرا را شکست و فاتح جام قهرمانی این دوره از مسابقات شود.

همچنین تیم سگزآباد و تیم ۹ دی به ترتیب قهرمان این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی پیشکسوتان و نونهالان شده و موفق به کسب کاپ و مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شدند.

در پایان مراسم امسال نیز از عوامل برگزاری این دوره از مسابقات و برخی از پیشکسوتان ورزشی نیز توسط مسئولین حاضر در سالن تجلیل به عمل آمد.

این مسابقات هرساله به همت هیئت فوتبال شهرستان بوئین زهرا و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز