خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

برای نهادینه سازی نقش تاثیرگذار معلم به توجه فرهنگ عمومی نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۳۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای تکریم معلم و نهادینه کردن نقش و اثربخشی معلم به اراده و نهادینه سازی آن در قالب فرهنگ عمومی نیاز داریم و لازم است تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش بررسی می‌شود و در کنار این باید مطالبات فرهنگیان هم مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به در پیش بودن هفته معلم عنوان کرد: لازم است تکریم معلم در جامعه نهادینه شود؛ زیرا این امر به نوعی به معنای تکریم جمعه است و با توجه به فرهیختگان است که می‌توان جامعه‌ای سالم داشت.

وی اضافه کرد: ارزش‌ها از طریق نظام تعلیم و تربیت به جامعه منتقل می‌شود و معلم در ارتقای برنامه‌های آموزشی و تربیت شهروند مفید نقش اساسی  را به عهده دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن تکریم معلمان گفت: تکریم معلمان منحصر در آموزش و پرورش و هفته معلم  نیست.

عباس کاظمی ادامه داد: در جامعه به این نیاز داریم که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای ارتقای جایگاه معلم تلاش کنند؛ زیرا معلمان در شکل گیری شخصیت دانش‌آموزان نقش اساسی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز