خبرگزاری کار ایران

جشنواره خورشید سرخ در طرقبه آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۵۷

جشنواره خورشید سرخ در قالب عکس و فیلم کوتاه قرآنی در شهرستان طرقبه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد رجب زاده مقدم مدیر عامل شرکت گردشگری نمونه چالیدره در حاشیه آیین رونمایی از جشنواره در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: با توجه به این که در ماه مبارک رمضان قرار داریم، با موضوع ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، جشنواره ای با عنوان خورشید سرخ را برنامه ریزی کرده ایم. همچنین اختتامیه جشنواره در سالروز میلاد خورشید هشتم امام رضا علیه السلام در چالیدره طرقبه برگزار و آثار منتخب در قالب نمایشگاه نشان داده خواهد شد.

در ادامه محمدحسین بافنده طرقبه عضو شورای اسلامی شهر طرقبه اظهار کرد: شورای شهر در جهت تقویت فرهنگی در شهدای گمنام چالیدره برنامه ریزی خوبی دارد و در این منطقه بحث المان برای این شهدای گمنام و تقویت بحث رفاهی زائران این شهدای گمنام در دستور کار شورا قرار گرفته و حمایت خوبی از برنامه فرهنگی این مجموعه پیش بینی شده و این جشنواره در راستای همین نگاه برگزار شده است.

علاقمندان می تواند برای کسب اطلاع و شرکت در جشنواره با شماره ۰۹۱۵۵۰۶۶۵۹۱ در تماس باشند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت است که پس از داوری ها آثار، اختتامیه ۱۰ خرداد ماه همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز