خبرگزاری کار ایران

مدیر کل منابع طبیعی اردبیل:

عامل قطع درختان سوها روانه زندان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۷۶

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان فردی متخلف در حین قطع درختان جنگلی با اره موتوری در منطقه جنگلی سوها شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا،  محمود قلی زاده از دستگیری فردی متخلف در حین قطع درختان جنگلی با اره موتوری در منطقه سوها به قصد سودجویی خبر داد و اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی در حین گشت و کنترل در منطقه متوجه قطع درختان جنگلی شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی، این شخص را در حین ارتکاب جرم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در عرصه های ملی عنوان کرد: به غم تمام تلاش‌ها و اهتمام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی ، بدون همکاری‌های مردمی امکان صیانت کامل از منابع طبیعی وجود نخواهد داشت و این مشارکت‌های مردمی است که می‌تواند از تجاوز و تخریب عرصه‌های ملی به طور صد درصد پیشگیری کند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی استان در امر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی خواستار بر خورد و تعیین مجازات سنگین با این چنین افراد و مخربین به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز