خبرگزاری کار ایران

در کرمان؛

گروه قاچاق سلاح و مهمات جنگی شناسایی و دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۴۲۹

گروه سه نفره قاچاق سلاح و مهمات جنگی در جنوب کرمان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: باند سه نفره قاچاق سلاح و مهمات جنگی که محموله‌ای را از مرز‌های شرقی به جنوب کرمان حمل کرده  و قصد توزیع سلاح در جنوب استان کرمان را داشتند در جیرفت کشف و منهدم شد.

افشین صالحی نژاد اظهار کرد: طی عملیات پیچیده اطلاعاتی با دستور قضایی و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات جیرفت سه قاچاقچی سلاح  دستگیر و ۱۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری  N ۱۵ و ۲۹ عدد خشاب از این باند کشف شد.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تحقیقات فنی و اطلاعاتی از برنامه‌ریزی این باند قاچاق سلاح برای انتقال یک محموله قابل توجه سلاح جنگی از استان‌های مرزی به جنوب استان کرمان خصوصا شهرستان جیرفت مطلع شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ادامه داد: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری این اعضای این باند آغاز شد و تحقیقات گسترده‌ای صورت پذیرفت که مخفیگاه این افراد در جیرفت شناسایی و مورد رصد نامحسوس قرار گرفت.

صالحی نژاد اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این باند غیر از سلاح و مهمات ۷۲ قوطی مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز