خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خبر داد؛

تخصیص ۲۰ درصد از حقوق دولتی معادن به آموزش و پرورش یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۸۸۷

استاندار یزد گفت: ۲۰ درصد از منابع حاصل از دریافت حقوق دولتی معادن به تکمیل طرح‌های آموزش و پرورش و توسعه آن اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت اختصاص ۲۰ درصد از منابع حاصل از دریافت حقوق دولتی معادن در استان به آموزش و پرورش می‌توانیم شاهد توسعه و کمک به طرح‌های آموزش و پرورش استان یزد باشیم.

فاطمی گفت: این منابع تا سقف حداقل ۵۰ میلیارد تومان و با رعایت فرایند‌های قانونی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: بررسی وضعیت اردوگاه‌های دانش آموزی استان یزد هم نشان می‌دهد که اغلب نیازمند بهسازی، بازسازی و نوسازی تجهیزات است.

استاندار ادامه داد: با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان یزد اتفاقات خوبی برای اختصاص منابع لازم خواهد افتاد، ضمن اینکه با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و خیران استان یزد نیز وضعیت اردوگاه‌ها بهبود یابد.

فاطمی با اشاره به بررسی مشکلات و توانمندی‌های آموزش و پرورش تفت اظهار داشت: در این زمینه نیز مقرر شد پیگیری‌های لازم برای تغییر سهمیه آزمون سراسری، تامین نیروی انسانی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و تعمیر و بهسازی مدارس این شهرستان انجام شود.

وی در ادامه به بسته پیشنهادی جهت تکریم از مقام شامخ معلمین اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه های هفته معلم باید با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به منظور تکریم عملی مقام معلم، طراحی و اجرا شود.

استاندار یزد همچنین به ویژه برنامه تکریم معلمین برگزیده ملی و استانی اشاره و بر برنامه ریزی جهت حضور نمایندگانی از اقشار مختلف جامعه در این جشن تاکید کرد.

فاطمی با بیان اینکه بُعد مردمی برنامه های بزرگداشت مقام معلم باید تقویت شود، اضافه کرد: نشست‌های هماهنگی به منظور تکریم مقام معلم توسط جامعه پزشکی، صنعت، اصناف، نظام مهندسی، دانشگاهی و روحانیت برگزار شود.

وی در همین راستا ادامه داد: برنامه های تکریم مقام معلم توسط قشرهای مختلف مردم باید از سوی مجموعه آموزش و پرورش مورد هدایت، حمایت و نظارت قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز