خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور مطرح کرد؛

طرح قطار پرسرعت مشهد باجدیت در حال پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۷۶۶

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: اجرای طرح قطار پرسرعت مشهد باجدیت از سوی دولت سیزدهم در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن منصوری در مراسم تجلیل از خادمان زایران نوروزی بیان کرد: در مسئله جابجایی مسافر به مشهد باید تحول رقم بخورد و طرح قطار پرسرعت مشهد یکی از مهم‌ترین این طرح ها است که به جد پیگیر آن هستیم و گشایش های خاصی در این زمینه رقم خورده است.

وی با بیان این که، تلاش ها در خدمت به زایران در خراسان رضوی شایسته تقدیر است، ادامه داد: اگرچه امکانات محدود و ظرفیت اقامتی رسمی ۱۳۰ هزار نفر شب است اما برخی شبها تا ۲ میلیون نفر اقامت در مشهد ثبت شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: کمبود امکانات با کار جهادی در مشهد رفع شده و مسوولان با برنامه ریزی موفق به ارتقای سطح خدمت رسانی شده اند.

این مقام مسوول تاکید کرد : بخش زیادی از میزبانی با نقش آفرینی مردم رقم می‌خورد ضمن اینکه باید بدانیم راه نجات کشور ما همین جلب مشارکت های مردمی است.

منصوری تاکید کرد: مردم باید به شکل واقعی میدان دار باشند و مشارکت مردم در امور مهمی مانند اقتصاد و زیارت باید فراهم شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید به این‌که، گسترش مراکز اقامتی برای بهره اقشار ضعیف در مشهد ضروری است، گفت : این مسئله با راهکار مردمی سازی می‌تواند انجام شود و باید در این جهت بسته اقتصادی طراحی شود. مشهد جاذبه مادی و معنوی فراوانی دارد و باید موانع را از روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز