خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی امام جمعه و استاندار قزوین از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۴۲۰

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

به  گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمدُ لِلَّهِ الَّذی هَدانا لِهذا وَما کُنّا لِنَهتَدِیَ لَولا أَن هَدانَا اللَّهُ (اعراف/43)

«ستایش مخصوص خداوندی است که ما را به این (همه نعمت‌ها) رهنمون شد؛ و اگر خدا ما را هدایت نکرده بود، ما (به اینها) راه نمی‌یافتیم!»

خداوند متعال را سپاس که مردم مؤمن و انقلابی استان قزوین بار دیگر در روز جهانی قدس به میدان آمدند و حماسه‌ای ماندگار و با شکوه‌تر از گذشته خلق کردند. این حضور با بصیرت، حماسی و پرمعنا که همراه و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی و مسلمانان سراسر عالم رقم خورد، بار دیگر نور امید را در دل مبارزان فلسطینی و رزمندگان جبهۀ مقاومت تاباند و بر پیکر نیمه جان رژیم کودک‌کش صهیونیستی لرزه افکند.

 ملت غیور استان قزوین با حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ثابت کردند که گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پایدار و استوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر هستند و لحظه‌ای در دفاع از آرمان‌های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) کوتاه نخواهند آمد.

اینجانبان مراتب سپاس و تشکر خویش را از حضور آحاد شما مردم شریف و روزه‌دار استان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران این راهپیمایی بزرگ خصوصاً نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزاریم.

عبدالکریم عابدینی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

محمدمهدی اعلایی؛ استاندار قزوین»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز