خبرگزاری کار ایران

طرح تفصیلی پسماند شهر قزوین در کمیسیون خدمات شهری بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۸۴

اعضای کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای شهر قزوین ضمن بررسی لوایح مربوطه، طرح تفصیلی پسماند شهر قزوین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، حمید کاریاب در جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای شهر قزوین گفت: در طرح تفصیلی پسماند شهر قزوین رئوس مختلفی از جمله فرآیندهای اجرایی برنامه‌های آموزشی و فرهنگسازی، هزینه‌های اجرایی برنامه‌های آموزشی وفرهنگسازی، برنامه تفکیک از مبدأ در سه بخش سایت پردازش و راه اندازی شهرک پسماند و تفکیک پسماند خشک در نظر گرفته شده است.

مشاور طرح تفصیلی پسماند با اشاره به اهداف تفکیک پسماند خشک در شهر قزوین در دوره برنامه ۱۴۰۲ تا ۱۴۱۱ گفت: افزایش تعداد غرفه‌های ثابت بازیافت، ساماندهی ۱۰۰ درصد بنگاه‌ها و انبارهای پسماند تا پایان سال ۱۴۰۵، راه اندازی شهرک بازیافت قزوین در سایت پاکسار تا پایان سال ۱۴۰۴،‌ کنترل کامل پدیده دوره گردی پسماند در شهر قزوین تا پایان سال ۱۴۱۰، برنامه‌های اجرایی تفکیک پسماند خشک در شهر قزوین در دوره برنامه از جمله این اهداف است.

وی درباره برنامه‌های اجرایی تفکیک پسماند خشک تاکید کرد: شناسایی دقیق افراد دوره گرد فعال، کاربرد فناوری‌های نوین در جمع آوری پسماند خشک و احداث مخازن بازیافت زیر زمینی، جانمایی استقرار مخازن زیر زمینی و اخذ مجوز احداث غرفه‌های بازیافت در این طرح پیش بینی شده است.

کاریاب همچنین به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت بهبود عملکرد خطوط پردازش پسماند در مجمتع پاکسار و هزینه‌های سرمایه‌گذاری و چالش‌ها و مشکلات مدیریتی، برنامه‌های بی خطر سازی پسماندهای شهرقزوین، مدیریت پسماندهای بیمارستانی، مدیریت نخاله‌های ساختمانی و پسماند عمرانی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز