خبرگزاری کار ایران

طی نشستی مطرح شد؛

لزوم تقویت صلح و سازش درون کارگاهی در واحد‌های شهرک اشتهارد /

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۹۰

در دیدار مدیرعامل و رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز پیگیری ایجاد صلح و سازش درون کارگاهی در واحدهای تولیدی و صنعتی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرستان اشتهارد بویژه در شهرک صنعتی این شهرستان تاکید شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی هدایت مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد ضمن ارایه گزارشی از وضعیت تولید و اشتغال در شهرک صنعتی اشتهارد و با تاکید بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز تولید گفت: در سال رشد تولید و مهار تورم یکی از الزامات اساسی افزایش تولید، تامین نیروی انسانی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی با تاکید بر تقویت صلح و سازش درون کارگاهی در واحد‌های شهرک اشتهارد، افزود: با توجه به ظرفیت های بیشمار واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد، نیازمند توجه ویژه به تامین نیروی انسانی، آموزش و مهارت افزایی نیروی کار و تزریق به واحدهای تولیدی است که لازم است مدیرکل کار استان البرز توجه ویژه ای به این امر داشته باشد.

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز در این جلسه با توجه به اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و مهارت افزایی نیروی انسانی و کار و راه اندازی صلح و سازش درون کارگاهی در واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه شهرک صنعتی اشتهارد تاکید کرد.

دارایی در این دیدار گفت: به منظور تنظیم روابط کار و حفظ نیروی انسانی واحدهای تولیدی و صنعتی و پیشگیری از ورودی پرونده های دعاوی حل اختلاف کارگری و کارفرمایی، لازم است صلح و سازش درون کارگاهی در واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد راه اندازی شود و شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد در این امر ما را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز