خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی صورت کرفت؛

تشرف بیش از ۱۹ هزار زائرخارجی به بقعه امامزادگان یاسر و ناصر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۴۰۲

مدیر مرکز افق بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه شاندیز گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ بیش از ۵۷ هزار زائر به این بقعه متبرکه مشرف شدند که ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر زائر خارجی بودند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام سیدحمزه روحانی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ شروع و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ اجرا شده اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح آرامش بهاری تا پایان این طرح، ۵۷ هزار زائر به این بقعه متبرکه مشرف شدند که از این تعداد، ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر زائر خارجی بودند.

وی با اشاره به برپایی خیمه معرفت باغرفه های متنوع فرهنگی، قرآنی، آموزشی، هنری، سرگرمی و تفریحی در این بقعه متبرکه تصریح کرد: این بقعه متبرکه با برپایی ۱۲ غرفه با حضور ۸ مبلغ برادر و ۴ مبلغ خواهر، میزبان زائران خارجی و داخلی در ایام نوروز ۱۴۰۲ بود.

مدیر مرکز افق بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر اظهار کرد: خیمه معرفت این بقعه متبرکه شامل غرفه های شهربازی، پاسخگویی به مسائل شرعی ویژه برادران و خواهران، حجاب و عفاف، کافه گفتگو، فرزند آوری، تیراندازی، نمایشگاه تصویری سوره واقعه، خلاقیت، من قرآن را دوست دارم، دیجیتال و رسانه، جهاد تبیین، شهدا، بازی و سرگرمی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز