خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

همراهی کارگران و کارفرمایان نقش اساسی در بهره وری عرصه تولید دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۵۵۰

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، همدلی و همراهی کارگران و کارفرمایان را عامل اساسی در بهره‌وری و توسعه عرصه تولید دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حسین فتحی با تأکید بر ضرورت توجه و تلاش جدی برای افزایش تولید و بهره‌وری، گفت: کارفرمایان در تحقق جهاد تبیین توانسته‌اند با حمایت از کارگران در عرصه تولید و بهره‌وری نیروی کار نقش اصلی اساسی را ایفا کرده و توفیقات حاصله در عرصه اقتصادی مرهون تلاش‌ها و حمایت های کارفرمایان عزیز به عنوان سرداران عرصه تولید است.

فتحی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای تسهیل مشارکت مردم در امور اقتصادی، بر هم فکری دولت و مجلس برای طراحی ساز و کارهای لازم به منظور ارتقای مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه اقتصادی تأکید کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت ارائه راهکارهای عملی برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری افزود: راه برون رفت از مشکلات و چالش‌های حوزه اقتصادی در کشور، مهار تورم و رشد تولید است و در این راستا کارفرمایان به عنوان سرداران جبهه اقتصادی با همکاری و تلاش و همراهی کارگران با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی، توسعه همه جانبه کشور را فراهم کرده و شکوفایی اقتصادی و آرامش صنعتی را در استان به ارمغان آورده‌اند.

وی با بیان برنامه‌های دولت برای تسهیل در تامین معیشت کارگران و آحاد مردم بر لزوم کنترل و تنظیم بازار تأکید و افزود: به منظور تامین بخشی از مایحتاج کارگران با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی امکان توزیع گوشت و مرغ به عنوان سبد رمضانیه با نرخ دولتی فراهم شده است که از کارفرمایان عزیز درخواست داریم هماهنگی های لازم را برای برخورداری کارگران تلاشگر از این ظرفیت فراهم شده اعمال کنند.

فتحی همچنین با اشاره هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته کارگر و برنامه های این هفته اظهار کرد: با همکاری و همراهی نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی، انجمن اسلامی و سازمان بسیج کارگری و کارمندی، برنامه‌های متنوع و باشکوهی را در بخش‌های مختلفی همزمان با هفته کارگر برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: براساس دستورالعمل اجرایی ارسالی از معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکیل ستاد بزرگداشت هفته کارگر در استان، کمیته های ۵گانه به ترتیب کمیته هماهنگی و اجرایی، کمیته ورزشی، کمیته فرهنگی، کمیته تبلیعات و رسانه تشکیل و برنامه ریزی های لازم بعمل آمد.

فتحی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: نامگداری امسال نشان از نقش و جایگاه کار و کارگر در امر تولید و بهره‌وری در جامعه است، همچنین در اسلام به کار و کارگر اهمیت زیادی داده شده است.

کریم صادق زاده تبریزی، رئیس کمیته اجرایی ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان آذربایجان شرقی نیز در ادامه با اشاره به اینکه کارگران عامل پیشرفت و رشد توسعه کشور هستند افزود: کارگران با تعهدو مسئولیت پذیری بالا برای اعتلای کشور عزیزمان تلاش می‌کنند و لازم است بیش از پیش به مطالبات و مشکلات و ظر‌فیت‌های ویژه این قشر تلاش‌گر ارزش داده شود.

وی با بیان اینکه کارگران؛ ازسودمندترین اقشار جامعه هستند، گفت: تلاش این عزیزان موجب شکوفایی کشور و توسعه اقتصادی را به همراه خواهد داشت و در همه حال باید مقام والای این عزیزان ارج نهاده شود و حقوق حقه کارگران مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز