خبرگزاری کار ایران

نجات سه بوشهری پس از ۴۸ ساعت سرگردانی در آب‌های خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۸۹۲

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سه سرنشین بوشهری یک قایقی تفریحی پس از ۴۸ ساعت سرگردانی در آب‌های خلیج فارس از خطر مرگ نجات پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، حجت خسروی در گفت و گویی اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار قایقی صیادی به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی مبنی بر رویت قایقی تفریحی با سه سرنشین و نیاز آنان به امدادرسانی، شناور ناجی ۹ از جزیره خارگ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: براساس اطلاعات دریافتی قایق تفریحی به دلیل نقص فنی بیش از ۴۸ ساعت در آب‌های خلیج فارس حدفاصل جزیره خارگ تا بوشهر سرگردان بوده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت، سه سرنشین سرگردان در دریا به ناجی منتقل و قایق مواجهه با نقص فنی نیز به اسکله بندر بوشهر انتقال داده شد.

وی گفت: با توجه به گذشت ۴۸ ساعت از سرگردانی سرنشینان قایق روی آب، خطرات گوناگونی آنان را تهدید می‌کرد که با حضور به موقع شناور ناجی، نجات پیدا کرده و به بندر بوشهر منتقل شدند.

خسروی تاکید کرد: دریانوردان در صورت وقوع هرگونه اضطرار دریایی در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند تا نسبت به امدادرسانی به آنان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز