خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۱۰۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان بستری شدند / شهرستان اردل در وضعیت قرمز قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۹۷

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۰۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان بستری شدند؛ گفت: شهرستان اردل در وضعیت قرمز قرار گرفت.

علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شهرستان اردل در وضعیت قرمز قرار گرفته است و هم اکنون شهرستا‌های کوهرنگ، لردگان و خانمیرزا در وضعیت زرد و بقیه  شهرها در وضعیت نارنجی هستند.

وی تعداد افراد بستری به دلیل ابتلا به کرونا را  ۱۰۵ نفر عنوان کرد و افزود: حال ٩ نفر این افراد وخیم است و در بخش‌های ویژه بستری می‌باشند.

احمدی بیان کرد: برای کاهش شیوع کرونا، افراد که دارای علائم بیماری هستند و یا در قرنطینه کرونا قرار دارند، نباید در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حضور و یا ارائه خدمت داشته باشند و تهویه مناسب هوا در اماکن عمومی و مراکز تجمعی باید رعایت شود.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه واکسیناسیون به‌موقع می‌تواند از ابتلای شدید به ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ جلوگیری کند خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان چهارمحال و بختیاری ۴۰۴ مرکز واکسیناسیون فعال می باشد.

به گزارش ایلنا تعداد فوتی کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در استان تاکنون به یک‌ هزار و ۸۷۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز