خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۹۵

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های استان خبر داد و گفت: هم اکنون در آزادراه رشت به قزوین و قزوین-کرج محدوده محمدیه تا آبیک با ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم روبرو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی هم اکنون ترافیک آزادراهی استان به خصوص باند جنوبی آزادراه رشت - قزوین و قزوین-کرج نیمه سنگین اما روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: همزمان با روز طبیعت بار ترافیکی در محدوده الموت به سمت بهرام آباد و زرشک نیز پرحجم است و به مسافران عبوری به استانهای دیگر توصیه می شود تا قبل از عصر به دلیل بار ترافیک سنگین از استان عبور کنند.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد : همچنین حمل مسافر در قسمت بار خودروهای حمل بار ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط پلیس متوقف خواهند شد.

این مسئول انتظامی گفت: به موتورسواران به دلیل آسیب بسیار زیاد در حوادث احتمالی رعایت قوانین و مقررات، استفاده از کلاه ایمنی، عدم انجام حرکات نمایشی و تردد در آزادراه‌ها و معابر پرترافیک تاکید می‌شود و در صورت عدم توجه توسط پلیس اعمال قانون خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر روستای زرشک تا سه راهی بهرام‌آباد (در محور باراجین) به منظور تخلیه ترافیک از ساعت ۱۷ الی ۲۰ امروز ۱۳ فروردین از سمت شمال به جنوب یک طرفه خواهد بود.

این فرمانده انتظامی افزود: همچنین محور تاکستان به آقچه کند از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز ۱۳ فروردین از سمت شمال به جنوب یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: خوشبختانه رعایت قوانین رانندگی و احترام گذاشتن به آن از سوی رانندگان باعث شده تا ۲۴ ساعت گذشته شاهد وقوع هیچ حادثه دلخراشی در سطح راه‌های ارتباطی این استان نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز