خبرگزاری کار ایران

فرصت یک‌ماهه مقامات قضایی بردسکن به مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۹۲

دادستان عمومی و انقلاب بردسکن و ریاست دادگستری خلیل‌آباد به مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی جهت بازدید و پیگیری طرح دوبانده کردن محور بردسکن - خلیل‌آباد و ارائه برنامه عملیاتی مدیریتی در این‌خصوص فرصت یک‌ماهه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس درودی نیا و سید محمدباقر حسینی مشترکاً به مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در خصوص عدم توجه به عملیات دو بانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد هشدار دادند.

دادستان بردسکن و رئیس دادگستری خلیل‌آباد مشترکاً با انتقاد از عدم توجه لازم به دو بانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد در جهت احیای حقوق عامه مردم به‌فوریت خواستار پیگیری اجرای این طرح و پاسخگویی لازم به مردم شدند.

در پی افزایش آمار تصادفات خصوصاً تصادفات منتهی به فوت در محور بردسکن - خلیل‌آباد و در جهت پیشگیری از این حوادث و کاهش آمار تصادفات دادستان عمومی و انقلاب بردسکن و ریاست دادگستری خلیل‌آباد به رئیس پلیس‌راه و اداره راه و شهرسازی هشدار دادند تا باهمت مضاعف و مدیریت جهادی و همچنین پیگیری‌های استانی اقدامات عاجلی را در جهت کاهش آمار تصادفات و اصلاح راه محور مربوطه معمول داشته و نتیجه را به شهروندان اعلام کنند.

عباس درودی نیا و سید محمدباقر حسینی در بخشی از اطلاعیه صادره به نماینده مردم بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران حوزه‌های مربوطه به‌عنوان مسئول عالی دولت در شهرستان تأکید کرده اند در جهت احیاء حقوق عامه و اجرای وظایف قانونی خویش با فوریت نسبت به پیگیری اجرای طرح دو بانده کردن محور خلیل‌آباد - بردسکن اقدام و گزارش پیشرفت فیزیکی و مشهود آن را به‌صورت مستمر به شهروندان ارائه کنند.

در این اطلاعیه مشترک آمده است، باتوجه‌به آمار وقوع تصادفات فوتی و ضرورت اصلاح ساختاری در صورت عدم توجه و پاسخ لازم، مدیرکل راه و شهرسازی استان از ناحیه مقامات قضایی حوزه‌های مذکور احضار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز