خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر چُرام در نشست رسانه ای خبرداد؛

پیدا شدن جسد مسافر گمشده در ارتفاعات چُرام / او نظامی و اهل بهمئی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۵۹

با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و هیات کوهنوردی شهرستان های کهگیلویه و چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، جسد مسافر گمشده در ارتفاعات کوه نِیر واقع بخش سرفاریاب شهرستان چُرام پیدا شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "علمدار دستور" رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در نشست رسانه‌ای، اظهار داشت: روز گذشته یک مسافر نوروزی اهل شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد که شغل نظامی دارد و محل کار او در شهر ماهشهر استان خوزستان بود در کوه نِیر واقع در بخش سرفاریاب شهرستان چُرام گم شد که مُتاسفانه دقایقی پیش جسد بی جان این فرد گم شده پیدا و با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر و هیات کوهنوردی شهرستان های کهگیلویه و چرام به پایین ارتفاعات انتقال داده شد.

وی افزود: بنابگفته خانواده این مسافر، صبح روز گذشته دوازدهم فروردین ماه، این فرد بهمراه خانواده به روستای پُشت چِندار سفر کرده و برای کوهنوردی و تهیه برف بسمت قله کوه نِیر صعود کرده بود.

دستور گفت: آخرین تماس وی با خانواده ساعت ۱۱ صبح روز گذشته بوده اما از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر همان روز، تماس وی قطع و گوشی همراه وی خاموش و از آن ساعت، تماسی برقرار نشد.

وی افزود: متاسفانه جسد او امروز در آن ارتفاعات پیدا و به پایین انتقال داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز