خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ارسال ۲ میلیون و۸۰۰ هزار مرسوله پستی از گلستان به سایر نقاط کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۵۴

مدیرکل پست استان گلستان گفت: ۲ میلیون و۸۰۰ هزار مرسوله پستی از گلستان به سایر نقاط کشور ارسال شد و ویروس کرونا محدودیت‌های آن باعث شد مردم بیشتر به استفاده از خدمات پستی روی آورند.

 حسن ایزدپناه درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: در سال گذشته حدود هزار محموله پستی از گلستان به مقصد خارج از کشور ارسال شد و این محموله‌ها در اروپا بیشتر به مقاصد آلمان و ایتالیا و در دیگر قاره‌ها به کشورهای استرالیا بوده و محصولاتی مانند زعفران و سوغاتی‌های استان صادر شد.

وی ادامه داد: ۲ میلیون و۸۰۰ هزار محموله پستی از گلستان به سایر نقاط کشور ارسال کردیم و بیشترین محموله پستی به شهرهای تهران، اصفهان مازندران، خوزستان، خراسان رضوی و فارس بوده است.

ایزدپناه بیان کرد: گلستان جزو ۱۰ استان پر ترافیک کشور در موضوع ارسال بسته ها وامانات پستی است و همچنین استان در کسب و کار فضای مجازی و توسعه تجارت الکترونیک جزو استان‌های پیشرو کشور محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ۳۲۲ بخش خصوصی در روستاهای استان  از جمله در دفاتر ICT روستایی و نمایندگی توزیع در کنار ما مشغول فعالیت هستند.این اداره کل ۵۱۶ هزار کد پستی برای ۳۷۵ هزار واحد تجاری  دراستان ثبت کردیم و ۷۶۶ هزار کد پستی شهری برای ۴۷۳ هزار ساختمان ثبت شد.

وی تصریح کرد: سامانه روستا بازار برای توسعه کسب وکار روستاییان راه اندازی شده است و این سامانه بستر مناسبی را برای دسترسی آسان تولیدکنندگان صنایع دستی و محصولات کشاورزی و دامی به بازارهای داخلی برای فروش بدون واسطه را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز