خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف محموله ۱۲ میلیارد ریالی تلفن همراه قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۰۷

جانشین فرمانده انتظامی قزوین از کشف یک محموله ۱۲ میلیاردی تلفن همراه قاچاق و دستگیری یک نفر در پوشش مسافر اتوبوس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی روز جمعه اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر انتقال تعداد قابل توجهی تلفن همراه هوشمند توسط یکی از قاچاقچیان از جاده های ارتباطی استان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین تصریح کرد: پس از رصد اطلاعاتی و در اقدامات فنی ماموران مشخص شد، فری با پوشش مسافر اتوبوس از عوارضی قزوین-زنجان قصد انتقال یک محموله قاچاث را دارد که بلافاصله ماموران در محل مستقر شده و به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند.

این مسئول انتظامی استان ادامه داد: ماموران در بازرسی انجام شده از خودرو شناسایی شده ۷۰ دستگاه گوشی همراه هوشمند که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود را کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه ارزش گوشی های هوشمند کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز