خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی تعطیلات نوروز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۰۲

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین از اجرای محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت تردد کامیون های باری و تریلی کشنده در برخی از محورهای ارتباطی استان در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین، سرهنگ حسین تقی‌خانی روز جمعه با اعلام این خبر افرود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات و شروع موج بازگشت مسافران از سفر نوروزی و به منظور تسهیل در روند شد آمدی هموطنان، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا خواهد درآمد.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: به این منظور از بعدازظهر امروز تا پایان چهاردهم فروردین ماه، تردد همه کامیون های باری و تریلی های کشنده به استثناء خودروهای حامل سوخت، مواد غذایی و محصولات فاسد شدنی در باند جنوبی آزاد راه"قزوین-کرج" مسیر منتهی به استان البرز ممنوع خواهد بود و همکاران از تردد خودروهای متخلف جلوگیری خواهند کرد.

تقی‌خانی با اشاره به اینکه تردد کامیون و تریلی های کشنده در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین از جاده قدیم "قزوین-رشت" نیز ممنوع است، از هموطنان خواست ضمن برنامه ریزی دقیق تر برای بازگشت و رانندگی ایمن در طول مسیر از موکول کردن زمان بازگشت به روز و ساعات پایانی تعطیلات خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز