خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

ترافیک سنگین در آزادراه‌های استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۰۰

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در آزاد راه قزوین-رشت و قزوین-کرج پرحجم و سنگین و در آزادراه قزوین - زنجان نیز نیمه سنگین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرارگیر در اواخر تعطیلات نوروزی و موج بازگشت مسافران از بعدازظهر امروز شاهد ترافیک پرحجم در باند جنوبی آزاده رشت به قزوین هستیم و هم اکنون باند جنوبی آزاد راه قزوین-کرج تا عوارضی محمدیه و آبیک بار پر حجمی را دارد و در محدوده عوارضی محمدیه تا کرج با کندی حرکت خودروها مواجه‌ایم.

این مسئول انتظامی با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن جاده از مسافران درخواست کرد برای بازگشت، سفر خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند و با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای پلیس در مسبرهای ارتباطی مستقر و نسبت به برقراری نظم ترافیکی اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته با رعایت قوانین و مقررات رانندگی هیچ حادثه دلخراش و منجر به فوتی در سطح جاده های استان گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: رعایت فاصله طولی از خودروی جلویی، پرهیز از رفتارهای پرخطر، صحبت نکردن با تلفن همراه و بستن کمربند ایمنی می تواند از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز