خبرگزاری کار ایران

اصل شرهانی خبر داد؛

سه حادثه رانندگی در خوزستان ۱۳ مجروح در پی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۴۸۲

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جدیدترین حوادث جاده‌ای خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عارف اصل شرهانی در تشریح این حوادث، گفت: در تصادف یک دستگاه تیبا با ام وی ام در مسیر ایذه به دهدز ۷ نفر مجروح شدند.

او با اشاره به این موضوع که این حادثه در ساعت ۱۲:۷ دقیقه امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: مصدومین «دو مرد ۲۸ و ۴۸ ساله» و ۵ خانم و دختر « ۹،۳،۲۳،۲۵و ۴۰ » ساله بودند که توسط دو آمبولانس ۱۱۵  و یک آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین از وقوع دو حادثه دیگر در اهواز و محور هندیجان به ماهشهر خبر داد.

عارف اصل شرهانی ضمن اشاره به وقوع تصادف یک دستگاه لوکوموتیو با کامیون در نیمه شب گذشته در اهواز، گفت: این اتفاق در ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه دیشب در محل پردیس اهواز، انتهای دانشگاه پیام نور رخ داد که یک نفر مصدوم شد و از طریق وسیله شخصی به بیمارستان انتقال یافت.

او افزود: در ادامه تصادفات جاده‌ای، ظهر امروز در جریان یک تصادف در مسیر هندیجان به ماهشهر نیز ۵ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان هندیجان انتقال یافتند.

مصدومین شامل سه مرد«۱۶،۲۱،۵۱» ساله و یک زن و کودک «۶و ۴۱» ساله بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز