خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد در مجلس :

رهبری در هر حوزه ای اشارتی کنند نمایندگان مجلس برای اجرای آن خواهند دوید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۴۲۱

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: رهبری در هر حوزه ای اشارتی به نمایندگان مجلس بکنند نمایندگان مجلس از سر تا پا برای اجرای فرامین رهبری خواهند دوید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "مهدی روشنفکر" در دیدار با روستانشینان اولاد علی مومن در شهرستان بویراحمد گفت: بحث نظارت و مشورت متفاوت از دخالت است و آنچه رهبر انقلاب در رابطه با وظایف نمایندگان و دولت فرمودند، از ایشان به یک اشارت و از ما به سر دویدن است.

وی افزود: در وظیفه نظارتی نمایندگی در تمام سطوح خُرد و کلان تاکنون کوتاهی نکرده‌ایم و میزان سنجش عملکرد مدیران، جهادی بودن و رضایت مردم هست.

این نماینده مجلس تاکیدکرد اگر مردم از مُدیری به دلیل اِهمال و سستی در کار رضایت نداشته باشند، از نظر او نباید این مدیر ادامه کار دهد و باید مسئولیت را واگذار کند.

روشنفکر در بخش دیگری از سخنان خود از شروع طرح‌های بزرگی مثل پروژه میدان گاز مختار، سد سقاوه و مطالعات پتروشیمی منطقه سادات محمودی در آینده نزدیک خبرداد.

به گفته وی، عزم دولت برای کار و تلاش در کشور ستودنی است اما نمایندگان نیز از بُعد نظارت نسبت به عملکرد مدیران جدی هستند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: از سال گذشته تاکنون پیگیر آب کشاورزی دهستان دشتروم و حوزه اولاد علی مومن بودم که فاز اول آن بعد از تعطیلات از طرف اداره جهاد کشاورزی شهرستان شروع می شود.

روشنفکر افزود: تا‌ پایان فروردین ماه جاری نیز مشکل اینترنت منطقه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز