خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

مصوبات سفر رئیس جمهور به استان باید با جدیت پیگیری شود / اختصاص هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۹۱

استاندارگلستان گفت: یکی از مسائل جدی امسال، موضوع تنش آبی و تامین آب شرب پایدار برای استان است و هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در گلستان اختصاص داده شد.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه اظهار کرد: هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی گلستان در هیات دولت مصوب شده است. یکی از مسائل جدی امسال، موضوع تنش آبی و تامین آب شرب پایدار برای استان است که عملیات شیرین‌سازی آب از خزر و انتقال به شهرهای استان باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

وی بیان کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده در استان هنوز راه نرفته زیادی داریم و عقب ماندگی استان، تاریخی و قابل توجه است و جبران آن نیازمند کار‌جهادی و همت است.پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان باید با جدیت انجام شود و تمام مصوبات سفر دور اول باید کامل اجرایی شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری صورت گرفته و مجموع سرمایه‌گذاری‌های شکل گرفته عدد ۱۰۰ هزار میلیارد تومان را رد کرده اما چشم انداز ۲۲۵ هزار میلیارد تومان است که هنوز با هدف فاصله داریم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری باید هر بانک یا چند بانک باهم یک یا چند پروژه تحول آفرین استان را بر عهده گرفته و تکمیل این پروژه‌ها نقش آفرین باشند.امسال سال تکمیل پروژه طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده خواهد بود و تمام دستگاه‌های مجری موظف به پیگیری این پروژه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز