خبرگزاری کار ایران

برای ساخت مسکن نیازمندان؛

سیمان رایگان در مناطق کم برخوردار قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۶۰

مدیر بنیاد علوی قزوین از توزیع سیمان رایگان در راستای محرومیت زدایی و برای کمک به احداث مسکن نیازمندان در مناطق کم برخوردار استان از جمله بخش طارم سفلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین مهدوی زادگان با اعلام این خبر گفت: در همین راستا به تازگی 400 تن سیمان در مناطق روستایی محروم بخش طارم سفلی شهرستان قزوین به منظور ساخت مسکن برای نیازمندان توزیع شد.

مدیر بنیاد علوی قزوین اظهار کرد: در حوزه اشتغال زایی نیز سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تبصره ۱۶ به استان قزوین تخصیص یافته بود که با همکاری این بنیاد و بانک ها این تسهیلات در سال جاری به منظور ایجاد اشتغال برای هزار نفر پرداخت خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه بخش طارم سفلی به عنوان منطقه هدف بنیاد برای خدمت رسانی در سال جاری انتخاب شده است، گفت: با حمایت های بنیاد علوی به زودی یک دستگاه آمبولانس جهت راه اندازی پایگاه اورژانس دهستان چوقور طارم سفلی اختصاص خواهد یافت.

مهدوی زادگان در ادامه از توزیع 200 بسته معیتشی از سوی بنیاد علوی قزوین در بخش طارم سفلی خبر داد و گفت: این اقدام با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شد.

مدیر بنیاد علوی قزوین خاطرنشان کرد: این بنیاد با هدف محرومیت زدایی به فعالیت می پردازد و مجری طرح های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

مهدوی زادگان اظهار کرد: بنیاد علوی علاوه بر اقدامات اساسی خود، در حوادث غیرمترقبه مانند کرونا سیل، زلزله، تامین مسکن محرومین و معلولین، احداث و نوسازی مدارس در مناطق محروم، احداث مراکز جامع سلامت در روستاها و حمایت از خانواده های پر نوزاد نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز