خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۵۵ روز بدون فوتی کرونا؛

زنگ هشدار کووید 19 دوباره در زاهدان به صدا درآمد/ یک نفر فوتی در شبانه روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۴۹

رئیس مرکز بهداشت زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه پس از ۱۵۵ روز بدون فوتی کرونا، بار دیگر این ویروس روز گذشته جان یکی از شهروندان زاهدانی را گرفت.

به گزارش ایلنا، سید محمود فاطمی اظهار داشت: با وجود همه هشدارها و آغاز پیک هشتم کرونا و بالا رفتن تعداد موارد ابتلا در روزهای اخیر باز هم شواهد نشان از کم توجهی شهروندان عزیز به رعایت شیوه نامه های بهداشتی خصوصا در اماکن عمومی و دید و بازدیدهای نوروزی است.

وی بیان کرد: از مردم عزیز که در گذشته با رعایت دستورالعمل‌ها، مهمترین نقش را در غلبه بر این بیماری ایفا کرده‌اند انتظار همراهی با مدافعان سلامت و عمل فعالانه به توصیه‌های بهداشتی را داریم.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: به این منظور شهروندان گرامی بویژه سالمندان و افراد مبتلا به بیماری های زمینه‌ای لازم است تا در صورت امکان در خانه بمانند، همچنین افراد دارای علامت بهتر هست در دورهمی ها و مراسم افطاری شرکت نکرده و در صورت لزوم حتما در اماکن عمومی از ماسک استفاده شود.

وی افزود: همچون گذشته تزریق واکسن کووید۱۹ و دُز یادآور در افرادی که ۶ ماه از آخرین نوبت دریافت آنها گذشته در پیشگیری از بیماری و یا شدت آن بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز