خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس مطرح کرد؛

تشدید نظارت بر ساخت و ساز ها در فردیس/ اجرای مطلوب طرح استقبال از بهار بر نظم شهری افزوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۳۱

شهردار فردیس از تشدید نظارت بر ساخت و ساز ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ساخت و ساز غیر مجاز با به خطر افتادن جان شهروندان ارتباطی مستقیم دارد در جلوگیری از این اقدام از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد اظهار کرد: همکارانم در طرح استقبال از بهار تلاش های بسیاری کردند تا شهر را برای شهروندان و مسافران نوروزی آماده کنند که خوشبختانه در نتیجه اقدامات، شاهد نظم مطلوبی در شهر هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نگهداشت شهر از ابتدای سال ۱۴۰۲ در محلات مختلف شهر فردیس ادامه دارد، عنوان کرد: این روزها بوستان های تندرستی، بهشت و… مملو از حضور شهروندان است که این مهم به تلاش های معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس اشاره دارد.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه المان های نوروزی در معابر شهر چهره این شهر را بهاری و دگرگون کرده است، تصریح کرد: استقبال پرشور شهروندان برای بازدید از فرش گل و گرفتن عکس های یادگاری بهاری آنها در این فضا، بر لزوم ایجاد فضاهایی از این دست و مطابق با سلیقه شهروندان در سال های آینده تاکید دارد.

احمدی نژاد همچنین با اشاره به تلاش های مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس در راستای پیشگیری از تخلفات ساختمانی در تعطیلات نورزی، خاطرنشان کرد: برخی افراد سودجو در تعطیلات نوروز به دنبال ساخت و ساز غیر مجاز هستند که در این راستا حوزه های نظارتی شهرداری با تقویت گشت و کنترل ویژه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز از این اقدام پیشگیری کرده اند.

وی از شهروندان خواست تا با توجه به حساسیت موضوع ساخت و ساز غیر مجاز، تخلفات ساختمانی ای همچون تبدیل غیر مجاز به تجاری، احداث طبقات مازاد و غیر قانونی، دیوار کشی غیر مجاز و … را به سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس اعلام کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز