خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی بهداشتی از مراکز، اماکن و سامانه‌های آبرسانی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۸۲

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در طرح نوروزی تا به ۶ فرودین ۱۴۲۶۹ مورد بازرسی بهداشتی از مراکز، اماکن و سامانه های آبرسانی در گلستان انجام دادیم.

به گزارش ایلنای گلستان، موسی الرضا شبیهی اظهار داشت: برنامه بسیج سلامت نوروزی با کنترل و پیشگیری از شیوع سویه جدید اُمیکرون در تجمعات و مراکز پر تردد ، ایمنی مواد غذایی و آب در سطح عرضه و کنترل دخانیات به منظور پیشگیری و کنترل بیماری های واگیر و غیر واگیر انجام می شود.

شبیهی در ادامه افزود: این طرح از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. بازرسین بهداشت محیط در این برنامه با تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری از آب به‌ صورت سرزده و مستمر  از ۸ صبح تا ۸ شب  در ساعت‌های اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل نظارت فعال خواهند داشت.

معاون بهداشت دانشگاه در پایان گفت: تا تاریخ ۶فروردین،از ۱۴۲۶۹ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی ، ۲۴۳ مورد واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی و هفت واحد صنفی نیز پلمپ گردید و مقدار ۳۶۴۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شد. همچنین ۳۲۱۸ مورد کلر سنجی از آب شرب صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز