خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

لزوم توجه بیشتر به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی/گلستان قطب کشاورزی و صنایع غذایی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۸۰

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار سال یک راهبرد تعیین کننده است که اگر توجه شود قطعا باعث تحولات مثبتی در کشور خواهد شد و سرمایه گذاران باید حس امنیت و حمایت را داشته باشند.

غلام رضا منتظری با حضور در خبرگزاری ایلنای گلستان اظهار کرد: دولت در سالجاری باید بیشتر به بخش خصوصی توجه کند که تولید نیازمند بخش سرمایه گذاری است. اگر زیر ساخت داشته باشیم، بخش خصوصی ورود پیدا می‌کند و آمار اشتغال افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: دولت و مجلس در سالجاری اقدمات جدی در زمینه اشتغال و تولید انجام دهند و دولت هر چه سریعتر طرح‌های اقتصادی قوی ارائه دهد که تورم کاهش پیدا کند.

منتظری بیان کرد: گرانی کمر مردم را شکسته است و دولت طرح های بلند مدت و کوتاه مدت اقتصادی ارائه دهد که باعث امید در جامعه شود که این اقدام رضایت مندی و اعتماد مردم را به همراه دارد.

وی گفت: سرمایه گذاران باید حس امنیت و حمایت را داشته باشند که دولت می‌تواند با اقدمات حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران در بخش‌های کلان بسیاری از مشکلات را در کشور حل کند.

وی خاطرنشان کرد: گلستان قطب کشاورزی و صنایع غذایی کشور است و در تولید ۱۶ نوع محصول راهبردی مانند سویا، خاویار، دانه روغنی کلزا، گندم، گوشت مرغ، آفتابگردان، توتون، پیله‌تر ابریشم، برنج، هلو، آلو، خرمالو و زیتون" رتبه‌های اول تا پنجم کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز