خبرگزاری کار ایران

در لرستان؛

جاده دسترسی به بقعه امامزاده احمد پلدختر بر اثر بارندگی مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۳۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: جاده دسترسی به بقعه امامزاده احمد (ع) در پاعلم پلدختر به دلیل حجم بالای بارندگی و آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش ایلنا، مهدی پازوکی افزود: از گردشگران نوروزی، مسافران و مردم محلی تقاضا می شود از مراجعه به این مسیر خودداری کنند تا بازگشایی آن متعاقبا اعلام شود.

وی اظهار کرد: با وجود بارش های نسبتا قوی در پلدختر هم اکنون تمامی راه های روستایی این شهرستان باز است اما در ساعاتی به دلیل بالا آمدن حجم آب در پل ارتباطی روستاهای چم گردله و میدان بزرگ، فرمانداری با هدف پیشگیری از وقوع حادثه احتمالی، این مسیرها را مسدود کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی لرستان باز است اما از مسافران و گردشگران نوروزی درخواست می شود از نزدیک شدن به مسیرهای رودخانه ای و کوهستانی پرهیز کنند.

بقعه امامزاده احمد پاعلم در مرز بین ایلام و لرستان واقع شده است و هرساله به ویژه در نوروز، هزاران زائر از مناطق مختلف کشور به این منطقه سفر می کنند.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان با صدور هشدار سطح نارنجی، بارش های نسبتا شدید از امروز در استان آغاز شده است و تا ۴۸ ساعت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز