خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

فعالیت های دانش بنیان منجر به افزایش تولید می‌شود/ تولید عامل اصلی نجات کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۳۷۶

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: درحال حاضر اقتصاد و معیشت مردم مهمترین مسئله کشور است و دولت سیزدهم نیز موضوع تولید را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام سید علی طاهری در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: مقام معظم رهبری شعار امسال را مسائل اقتصادی قرار دادند تا این موضوع اولویت مسئولان باشد. تولید عامل اصلی نجات کشور است و باعث رونق و توسعه خواهد شد.

وی بیان کرد: تورم برای تولید یک آسیب جدی به حساب می آید و باید جلوی آن را گرفت. دولت سیزدهم در یک سال اخیر اقداماتی را برای مهار تورم انجام داد اما تلاش‌ ها در این زمینه باید بیشتر و جدی تر باشد.

وی افزود: افزایش قیمت دلار ریشه‌های مشترکی با تورم دارد و مسائلی که به افزایش تورم دامن زده‌اند نیز موجب افزایش قیمت دلار شده‌است. در یک ماه اخیر برقراری ارتباطات منطقه ای باعث شد قیمت دلار کاهش شود و امیدواریم این روند کاهشی ادامه داشته باشد.

وی یاداور شد: در عین حال شاهد هستیم قیمت  بعضی از اجناس در بازار افزایش پیدا کرده که به دلار ربطی ندارد. بنابراین ضروری است در برخی شیوه‌های مدیریت بازار بازنگری شود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با شعار سال در موضوع فعالیت‌های دانش بنیان می تواند اقدمات اثرگذاری داشته باشد زیرا فعالیت های دانش بنیان می تواند منجر به افزایش تولیدشود.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر سیاست‌های تشویقی به سمت افزایش حمایت از فعالیت های دانش بنیان‌ اثربخش و پایدار در حال اجرا است که امسال قطعا بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز