خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

دولت در سال جدید اشتباه قبلی خود را تکرار نکند/خودروسازی از انحصار دولت خارج شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۳۷۵

دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان گفت: دولت درسال جدید اشتباه جدید قبلی خودرا تکرار نکند، تورم کمر مردم را شکسته دولت هر چه سریع تر اقدماتی برای مهارتورم انجام دهد.

امانقلیچ شادمهر درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: تورم کمر مردم را شکسته است که باید دولت در سال جدید تورم را کنترل کنند و دولت راهکارهای بسیار خوبی برای مهارتورم دارد که هر چه سریع تر اقدام کند.

وی ادامه داد: دولت باید کوچک شود وشرکت های زیان ده حذف شوند و بانک ها که عامل تورم هستند کنترل شوند. تغییر در ساختار نظام بانکی و تحولات اقتصادی ضرورت دارد و مسئله‌ای است که در صورت اجرایی شدن، می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات فعلی موثر باشد.

وی تصریح کرد: به نظر بنده تیم اقتصادی دولت بسیار ضعیف کار کرده است و تیم اقتصادی دولت در سال جدید بیشتر باید همت کند که مردم را از این وضعیت بحرانی نجات دهند.

شادمهر بیان کرد: دولت سیزدهم جلوی رشد نقدینگی، افزایش قیمت خودرو و مسکن را بگیرند و خودرو سازی باید از انحصار دولت خارج شود.۴۰۰ شرکت ورشکسته نیمه دولتی داریم  که باید همه اینها جمع شوند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس بیان کرد: زمانی که صحبت از تورم و گرانی می شود سازمان برنامه و بودجه برنامه خاصی برای برون رفع از مشکلات ارائه نمی دهد. مدیران ضعیف دراین سازمان باید برکنار شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز