خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

بستر مناسب برای سرمایه گذاری در استان فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۴۶

استاندار ایلام با تاکید بر فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه گذاری در استان گفت: هر گونه اهمال و قصور در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا گفت:  مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مشوق‌های سرمایه گذاری در استان را معرفی کنند و هر گونه اهمال و قصور در این زمینه پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در استان از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با این نگاه، سال کاری جدید را شروع کنند و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان را در مقام مقایسه با سال های گذشته از هر جهت مهیا‌تر و از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری دعوت کنند.

بهرام نیا ادامه داد: استان ایلام ظرفیت های بالقوه ای در همه ابعاد دارد و باید از این ظرفیت ها در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه های کشاورزی، نفت و گاز بهره برد، برخی کج‌سلیقگی‌ها باعث فرار دادن سرمایه‌گذار می شود که باید اصلاح شود و مدیران باید این نگاه را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری ارتباط مستقیمی با تورم و معیشت مردم دارد، گفت: در این رابطه لازم است جلسات توجیهی با دعوت از کارگزاران و کارشناسان در رابطه با رفع موانع تولید برگزار شود و در قالب کلاس های آموزشی کارشناسان مرتبط توجیه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز