خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

250 روستای استان مرکزی میزبان مسابقات ورزشی جام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۹۱

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی با بیان اینکه 250 روستا در این استان میزبان مسابقات ورزشی جام نوروز 1402 هستند، گفت: رقابت‌های جام نوروز استان از اول فروردین ماه آغاز شده و تا 13 فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عشوری افزود: مسابقات جام نوروز این استان در 2 بخش مردان و زنان و در رشته‌های هفت سنگ، طناب کشی، دال پلان، کشتی با شال، فوتسال، والیبال، فوتبال، دارت، دو و میدانی، وسط بازی، لی لی و پرش با گونی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 26 زمین چمن و 33 سالن ورزشی در روستاهای مختلف استان مرکزی وجود دارد که برای مسابقات جام نوروزی تجهیز شده‌اند. همچنین علاوه بر این، همایش بزرگ سوارکاری نیز 8 فروردین ماه جاری در شهرستان کمیجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به تقارن تعطیلات عید نوروزی با ماه مبارک رمضان پیش‌بینی می‌شود در این دوره از مسابقات، جام رمضان روستایی پرشورتر از جام نوروزی باشد.

عشوری به مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات اشاره داشته و تصریح کرد: مسابقات جام نوروز روستایی با هدف استعدادیابی ورزشی، غنی سازی اوقات فراغت، استفاده بهینه از تعطیلات و حفظ و احیای بازی‌های بومی و محلی تدارک شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز